האם חברת פרטנר כינתה לקוח בתור מר אדון טיפש והאם מדובר בהוצאת לשון הרע?
דרגו את המאמר |
|

תביעה של לקוח נגד אורנג' בגין הוצאת לשון הרע
תביעה בגין הוצאת לשון הרע הוגשה כנגד חברת פרטנר בגין שליחת חשבונית ללקוח ובה נכתב "מר אדון טיפש". הלקוח תובע מהחברה פיצויים בסך 50,000 שקלים בגין המקרה. על פי כתב התביעה, הלקוח ביקש לסיים את ההתקשרות עם חברת אורנג' ובחשבונית לתשלום אשר נשלחה אליו נרשם "מר אדון טיפש" באופן השם אותו לבוז ולעג.
התובע שכר מספר קווי טלפון מחברת אורנג' והקצה אחד מהקווים עבור אביו. בעקבות תקלות חוזרת ונשנות במכשיר הטלפון אשר הוקצה עבור האב, החליט הלקוח כי ברצונו להפסיק את התקשרות עם אורנג'. לטענתו, במקום לסייע בידיו, החליטו אנשי השירות בחברת אורנג' לכנות את התובע בכינויים ולהעליב אותו. כמו כן, במקום לכנותו בשמו האמיתי בחשבונית אשר נשלחה אליו, הוצמד לו הכינוי "מר אדון טיפש".
חברת אורנג' טענה כי התביעה טרם הגיעה למשרדיה. כמו כן, לטענת אורנג', שינוי פרטי הלקוח נעשה על ידי לאחר נוהל מחמיר של זיהוי פרטים ואמצעים אלו עומדים לרשות הלקוחות. לטענת החברה, רק הלקוח או אנשים מטעמו אשר נמסרו להם הפרטים הסודיים הקשורים אליו, יכולים לשנות את שמו של הלקוח בחשבונית.