www.what2do.co.il

עורך דין תאונת עבודה, עברת תאונה עבודה? מחפש עו``ד?

דרגו את המאמר

עורך דין תאונת עבודה, עברת תאונה עבודה? מחפש עו``ד?
עורך דין תאונת עבודה, בחירת עורך דין מתאים:

הוראות סעיף 79 לחוק הביטוח הלאומי 1995 קובעות כי תאונת עבודה היא תאונה שארעה תוך כדי עבודתו ועקב עבודתו אצל מעבידו או מטעמו.

ההלכה היא כי תאונה מורכבת משני יסודות חיוניים: גורם או מחולל ונזק או פגיעה. כלומר אם אין חבלה אין תאונת עבודה וכי החבלה היא אחת העובדות הצריכות לעילת התביעה וככל עובדה ממערכת המהווה עילת תביעה צריך שהתובע יוכיח אותה.

פיצויים לנפגעי תאונות עבודה

לאחר מקרה של תאונת עבודה ניתן לתבוע פיצויים מהמוסד לביטוח לאומי, חברת הביטוח של המעביד, פוליסת ביטוח של העובד כגון: ביטוח חיים, ביטוח מנהלים ועוד.

בחירת עורך דין לאחר תאונת עבודה:

אדם אשר נפגע בתאונת עבודה ונגרם לו נזק זכאי לתבוע פיצויים. מומלץ לפנות לייצוג משפטי ע"י עורך דין העוסק בתחום דיני הנזיקין. להלן מספק עצות טרם בחירת עורך דין:

מי מתאים לייצג אותך בתביעת פיצויים לאחר תאונת עבודה?

כפי שצויין, דרך המלך היא פניה אל עורך דין העוסק בתחום הנזיקין. בימים האחרונים אנו נתקלים בפרסומים רבים של חברות העוסקות במימוש זכויות המציגות עצמן כגופי סיוע לנפגעים. חשוב לציין כי החוק בישראל קובע כי ייצוג משפטי בבתי המשפט בישראל יעשה ע"י עורך דין.

בנוסף, יש לדעת כי בניגוד לחברות הללו עורך דין כפוף לכללי האתיקה. עורך דין מחוייב לעמוד בסטנדרטים מכובדים ותנאים אשר מחייבים אותו לנאמנות מוחלטת ללקוחו.

כללי האתיקה מחייבים אל עורך הדין לעמוד בלוחות זמנים הקבועים בחוק, למסור ללקוח פרטים רלוונטים בלבד, ליידע את הלקוח על חוקים ופסקי דין החלים על מקרהו ולהסביר ללקוח את משמעות המסמכים עליהם הוא חותם.

התמחות עורך הדין ועיסוק עיקרי

עורך דין אינו מוגבל לעסוק במספר תחומים שונים. יחד עם זאת אנו ממליצים לפנות אל עורך דין העוסק בתחום הספציפי של המקרה שלך. כלומר, אם נפגעת בתאונת עבודה אז דרך המלך היא ייצוג משפטי ע"י עורך דין העוסק בתחום הנזיקין ומתמחה בעיקר בו.

כמה זה עולה לנו?

שכר טרחת עורך דין בתביעות נזיקין לרוב נקבע באחוזים בסכום הפיצוי שאותו קיבל הניזוק אן בפשרה או בפסק דין. סכום האחוזים נתון למשא ומתן אך לרוב הטווח הוא בין 10% ועוד 30%, תלוי בנסיבות התיק, סוג הפגיעה, ראיות וכו’.

ייעוץ משפטי ראשוני בחינם

היות ושכר טרחת עורך הדין בתביעות נזיקין לנפגעי תאונות עבודה הוא באחוזים מסך הפיצויים אשר יקבל הניזוק, תוכל לקבל ייעוץ משפטי ראשוני בחינם אולם לא בכל המשרדי עורכי הדין ניתן לתאם פגישת ייעוץ ראשוני חינם ולכן פניה טלפונית ראשונית ושיחה קצרה עם עורך הדין תפתור את תעלומת הפגישה הראשונה.

אם כבר קבעת פגיעה ראשונית להערכת סיכויי תביעתך מומלץ לצרף לפגישה את כל המסמכים הקשורים במקרה התאונה לרבות: קבלות על הוצאות, הפניות לרופאים, תוצאות בדיקות, חוות דעת, עותק מפוליסת ביטוח וכו’.

ככל שיהיו לך יותר מסמכים וראיות כך יהיה יותר קל לעורך הדין לתת לך הערכה בדבר הסיכויים בתיק.

ידע הוא כוח

טרם פניה או פגישה עם עורך הדין, בדקו וקראו מאמרים בנושאי תאונות עבודה. חפשו באינטרנט פסקי דין, כתבות וכו’. ככל שתאספו יותר מידע אודות המקרה שלכם, ככל שתקראו מאמרים ופסקי דין כך תדעו יותר ויהיה לכם יותר קל לבחור עורך דין.

מי אתה עורך הדין?

היום בעידן האינטרנט בו המידע גלוי ונגיש אפשר לברר אודות עורך הדין שמצא חן בעינך. פשוט הקלידו את שמו בגוגל ומצאו כתבות, פסקי דין ומאמרים אשר נכתבו על המשרד, על תחום התמחות המשרד, פיצוים שנפסקו וכו’. המידע שתמצאו יקל עליכם בבחירת עורך דין מתאים לטיפול בתביעת הפיצויים לאחר תאונת עבודה.
לשאלות, תגובות או הערות לחץ/י כאן

 

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

שלח

מאמרים נוספים בתחום

מהי תאונת עבודה?

מהי תאונת עבודה וכיצד ניתן לתבוע פיצויים...מאמרים, פסקי דין ופניה אל עורכי דין באתר 

את מי תובעים לאחר תאונת עבודה ?

נפגעת בעבודה? נגרמו לך נזקי גוף? מאמרים, פסקי דין ופניה אל עורכי דין באתר  

עצות לנפגעי תאונות עבודה

עצות לנפגעים לאחר תאונת עבודה...מאמרים, פסקי דין ומידע משפטי נוסף. 

תאונות עבודה נוספות

נפגעתי במהלך השתלמות...האם תאונת עבודה? דוגמאות נוספות, מאמרים, פסקי דין ופניה אל עורכי דין באתר 

תביעת ביטוח בגין נכות מתאונה ומחלוקת בנוגע לפרשנות חישוב הפיצוי

מהו ביטוח "נכות מתאונה"? האם חברת הביטוח יכולה "לשחק עם פרשנות הסעיף"? 

מחלות מקצוע

מהי מחלת מקצוע? כיצד היא מוגדרת בפסיקה? פסקי דין, מאמרים ופניה אל עורכי דין באתר 

מיקרוטראומה

מיקרוטראומה

מיקרוטרואמה ופיצויים...מאמרים, פסקי דין ופניה אל עורכי דין באתר... 

תאונות עבודה או נכות כללית מה עדיף?

עשרות פסקי דין, מאמרים, עצות בנושאי תאונת עבודה, נכות ופניה אל עורכי דין באתר 

ועדה רפואית - אחוזי נכות

מהי ועדה רפואית? מי היא קובעת? מאמרים, עצות משפטיות ופניה אל עורכי דין באתר 

ועדות רפואיות

איך להתכונן לועדה רפואית? מאמרים, פסקי דין ופניה אל עורכי דין העוסקים בתחום הפיצויים 



המידע המוצג באתר זה אינו מהווה יעוץ משפטי או כל יעוץ אחר. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. כל המסתמך על המידע באתר עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתנאי השימוש.